Nonprofit Marketing Immersion
Безвъзмездна поддръжка на профили от студенти по дигитален маркетинг и доброволци от цял свят.
Представлявам
организация с нестопанска цел
Получаване на помощ за маркетинг
Студент/
доброволец съм
Предлагане на помощ за маркетинг
Работя като
консултант
Консултиране на екипи
ЗА ОРГАНИЗАЦИИ С НЕСТОПАНСКА ЦЕЛ
Получете помощ без парично заплащане за маркетинга на организацията ви от студенти или доброволци, сертифицирани по Google Ads
Получете помощ за профила си в Ad Grants от доброволци, водени от наставник. Тук научете повече за изискванията на програмата и какво да очакват организациите с нестопанска цел.
Регистрирайте се в Google Ad Grants
Получете практическа помощ за рекламите си
Насърчете обучението чрез практика
1. Регистрирайте се
Когато имате готовност, регистрирайте се, за да бъде подбран за вас екип от студенти/доброволци. Nonprofit Marketing Immersion се провежда през цялата година и няма краен срок за кандидатстване.
2. Получете като партньор екип от доброволци
Веднага щом има налично съответствие, за вас ще бъде подбран екип от студенти/доброволци, воден от наставник и положил успешно изпитите за сертифициране по Google Ads.
3. Стартирайте кампании с поддръжка на профила без парично заплащане
Докато трае партньорството ви, екипът от студенти/доброволци ще ви помага да пускате реклами и ще ви предостави отчет след края кампаниите, съдържащ препоръки за бъдещо оптимизиране на профила ви.
ЗА СТУДЕНТИ/ДОБРОВОЛЦИ
Подобрете уменията си по дигитален маркетинг с реален практически опит.
Създайте кампании в Ad Grants за организация с нестопанска цел, която се нуждае от помощ за повишаване на осведомеността за каузата ѝ. Тук научете повече за изискванията на програмата и какво да очакват студентите.
Вече сте регистриран наставник или студент/доброволец? Влезте тук.
Получете практически опит с Google Ads
Развийте ценни качества за анализи и консултации
Помогнете на организациите с нестопанска цел да окажат голямо въздействие
1. Сертифицирайте се
Преди да е възможно да си партнирате с клиент – организация с нестопанска цел, трябва да издържите изпитите за сертифициране за мрежата за търсене и сертифициране за измерване за Google Ads.
2. Регистрирайте екипа си
Първо трябва наставникът ви да се регистрира тук. След като регистрацията на наставника бъде потвърдена и одобрена, по един капитан от всеки екип трябва да се регистрира тук.
3. Получете като партньор организация с нестопанска цел
Google подбира за вас клиент – организация с нестопанска цел, и в продължение на осем седмици работите по подобряването на профила ѝ в Ad Grants. В този процес ще ви помагат обучения и поетапни ръководства.
Примери за успешна работа
Вижте как организациите с нестопанска цел обединиха усилията си със студенти, за да проведат успешни маркетингови кампании.
-
Rails-to-Trails Conservancy
„Бях впечатлен от професионализма и вниманието, с които екипът от студенти се отнесе към този проект. Екипът допринесе изключително много към усилията ни да популяризираме използването на пътеки през този така критичен период на COVID-19.“ Фредерик Схетлер, Rails-to-Trails Conservancy
-
Books2Africa
„Работихме с много полезен и технологично компетентен екип. Кампаниите му дадоха отлични резултати, като екипът дори ни предложи поддръжка след края им.“ Тонсон Санго, Books2Africa
-
Hear No Evil Australian Deaf Dog Rescue
„Екипът отдели време да разбере работата на приюта ни и от какво се нуждаем. Той създаде кампании, които доведоха до забележимо повишаване на качествата на хората, които се свързват с нас – точно каквото искахме.“ Вики Лоу, Hear No Evil Australian Dog Rescue
Вече сте участник?
По-долу можете да влезете в таблото си за управление за наставници или за студенти/доброволци. Обърнете внимание, че ще имате достъп до това табло само ако вече сте се регистрирали.
Имате още въпроси за програмата?
Кога се предлага тази програма?
Програмата се предлага през цялата година и няма краен срок за регистрация.
Участието плаща ли се?
Не, програмата Nonprofit Marketing Immersion е изцяло без парично заплащане и за студентите/доброволците, и за организациите с нестопанска цел. Профилът в Google Ad Grants на всяка такава организация разполага с бюджет за рекламиране без парично заплащане в мрежата за търсене на стойност 329 щ.д. дневно.
Мога ли да показвам дисплейни или видеореклами като част от тази програма?
Тъй като програмата използва платформата на Ad Grants, ще показвате само текстови реклами до резултатите от търсенето.
Колко време е нужно за получаване на партньор?
За студенти/доброволци: Изчакайте между 7 и 10 дни след изпращането на заявката си, за да получите за партньор организация с нестопанска цел. Имайте предвид, че намирането на партньор зависи от наличните организации с нестопанска цел и в редки случаи може да трае повече от 10 дни в зависимост от предпочитанията за език и часова зона.
За организации с нестопанска цел: Намирането на партньор зависи от наличните студенти/доброволци и средно се чака между 1 и 2 седмици.
Каква подготовка осигурявате на студентите/доброволците, които досега не са работили с клиенти?
След регистрацията им осигуряваме на участниците изчерпателен инструментариум за всяка стъпка от процеса. Също така предлагаме няколко канала за поддръжка на участниците в програмата, включително форума на Nonprofit Marketing Immersion и формуляра за заявка за поддръжка.
Какво получават студентите/доброволците за участието си в Nonprofit Marketing Immersion?
Участниците, които изпълнят всички изисквания на програмата, получават сертификат за завършване. Онези, които в анкетата в края на програмата получат максимални оценки от клиента – организация с нестопанска цел, ще получат сертификат за водещ специалист по маркетинг.
Колко време работят студентите с партньора си – организация с нестопанска цел?
След като получите партньор, цялата програма трае между 8 и 10 седмици. Това включва настройване, провеждане на стартова среща, време за създаване на отчет преди кампаниите, настройване и провеждане на кампании в продължение на 4 седмици, време за създаване на отчет след края на кампаниите и провеждане на заключителна среща.
Аз съм наставник/преподавател. Как да регистрирам студентите си в Nonprofit Marketing Immersion?
Първо трябва да се регистрирате като наставник/преподавател чрез тази връзка. След като регистрацията ви бъде потвърдена и одобрена, капитанът на екипа ви може да се регистрира чрез тази връзка. Имайте предвид, че стандартно един наставник/преподавател можете да има до 10 екипа студенти. Ако искате да заявите повече екипи, можете да изпратите формуляр за заявка за поддръжка с молба да увеличим броя екипи в таблото ви за управление.
Студентите/доброволците трябва ли да имат наставник/преподавател, за да се регистрират?
Понастоящем изискваме студентите и доброволците да се регистрират към наставник или преподавател, за да могат да участват. Наставникът/преподавателят може да е всеки регистриран преподавател във висше учебно заведение, който е готов да ви ръководи като част от тази програма. Не е необходимо Nonprofit Marketing Immersion да е част от официален курс.
Имам проблем или въпрос за програмата, който липсва в този списък. Към кого да се обърна за помощ?
За общи проблеми или въпроси относно програмата попълнете формуляр за заявка за поддръжка. Публикувайте въпрос във форума ни. За технически въпроси относно профила вижте Помощния център на Ad Grants.