Вижте как организации от цял свят разшириха обхвата си и спечелиха повече поддръжници с помощта на Google за организации с нестопанска цел.
Action Against Hunger използва инструментите на Google, за да гарантира лесното сътрудничество в световен мащаб и да събира животоспасяващи дарения.
Глобалната общност на YouTube даде възможност на Anaheim Ballet да достигне до милиони зрители, без да напуска сцената.
Предоставяните от Google социални инструменти и такива за анализ и оптимизиране помагат на charity: water да информира поддръжниците и да разпространява посланието си.
Google за организации с нестопанска цел дава възможност на CVTC да организира поверителната информация, да я съхранява надеждно и същевременно да опрости работния си процес.
Direct Relief използва инструментите на Google, за да достигне до повече поддръжници, да спечели доверието на дарителите и да визуализира въздействието си.
Fundación Todo Mejora използва Google Ad Grants, за да се намесва в кризисни моменти за ЛГБТ младежите в Чили.
Girl Scouts of Japan използва инструментите на Google, за да поддържа програмите си, да защитава данните си и да еманципира момичета и млади жени в цялата страна.
JGI използва инструментите на Google Earth, за да събира, визуализира и споделя със света информация относно обезлесяването.
Kiva използва YouTube, за да стимулира общността, като насърчава съмишленици, доброволци и потребители да споделят историите си.
NRDC използва инструментите на Google, за да осъществява ефективна комуникация, да тълкува данните от тях и да увеличава трафика към уебсайта си.
Google Workspace дава възможност на Navigators да координира широка мрежа от доброволци и родители в цялата държава.
Google Workspace помага на Nuru да повиши ефективността и продуктивността на ежедневните си дейности в 11 различни часови зони.
RNLI използва инструментите на Google, за да разпространява информация за дейността си, да привлича нови поддръжници и да разбира по-добре посетителите на уебсайта си.
Special Olympics използва Google Workspace, за да координира доброволци, и Ad Grants, за да ангажира зрителите по време на Специалните олимпийски световни игри 2015 г.
Племето суруи използва Google Earth и Open Data Kit, за да запише случаи на незаконна сеч на територията на племенните земи.
Thrive DC използва Google за организации с нестопанска цел, за да си свършва работата по-бързо и да прекарва повече време в служба на общността.
Музеят „Ван Гог“ използва ефективно YouTube и Ad Grants, за да увеличава посещаемостта на музея и да повишава осведомеността.
WaterAid изгражда по-стабилни връзки с дарителите, като създава по-привлекателно и интерактивно съдържание посредством инструментите на Google.
WITNESS разчита на безплатните инструменти от Google, за да разпространява интригуващо съдържание и да рационализира ежедневните си дейности.