Charity: Water
663 милиона души по света живеят без чиста вода. Мисията на charity: water е да промени това, като осигури чиста питейна вода на хората в развиващите се страни. Организацията работи с десетки местни партньори в чужбина и е изпълнила над 21 000 проекта, за да осигури достъп до вода, условия за хигиена и подобрена канализация на повече от 6,4 милиона души.
Мисията ни е да осигурим чиста питейна вода за всеки един човек на планетата и с подкрепата на Google всеки ден се доближаваме до тази цел.
Тайлър Рийър, отговарящ за съдържанието на марката
Въздействие
„В течение на една година Google за организации с нестопанска цел допринесе за увеличаване на трафика към сайта с 350%, на общия брой посетители – с 300%, а на показванията на видеоклипове – с 333%“, казва Тайлър Рийър, отговарящ за съдържанието на марката, charity: water.
Откакто екипът започна да използва Google за организации с нестопанска цел, дейностите на дружеството онлайн бързо се разраснаха. Организацията също така създаде общност от запалени поддръжници посредством персонализирани благодарствени видеоклипове в YouTube, възможностите на Google Карти, базирани на търсенето реклами и социалните мрежи.
А през 2015 г. charity: water стартира годишната си септемврийска кампания за набиране на средства с темата #NothingIsCrazy, която насърчава обикновените хора да правят необикновени неща с цел да се осигурят средства за доставяне на чиста вода. Посредством инструментите на Google кампанията вдъхнови близо 1900 участници и събра 1,8 милиона щ.д., които осигуриха чиста вода за над 60 000 души в развиващите се страни. Google Анализ помогна на екипа да разбере участниците, да определи процентите на реализация и да създаде диаграма на показванията за промоционалния видеоклип на кампанията.
Сега charity: water използва инструментите на Google, за да достига до нови аудитории и да ги вдъхновява да инвестират в свят, където всеки ще има чиста вода, като се включат в ежемесечната дарителска програма на организацията – The Spring.
Открийте как други организации използват Google за организации с нестопанска цел, за да постигнат желаното въздействие.
WaterAid
WaterAid изгражда по-стабилни връзки с дарителите, като създава по-привлекателно и интерактивно съдържание посредством инструментите на Google.
Jane Goodall Institute
JGI използва инструментите на Google Earth, за да събира, визуализира и споделя със света информация относно обезлесяването.
Kiva
Kiva използва YouTube, за да стимулира общността, като насърчава съмишленици, доброволци и потребители да споделят историите си.