Charity: Water

663 милиона души по света живеят без чиста вода. Мисията на charity: water е да промени това, като осигури чиста питейна вода на хората в развиващите се страни. Организацията работи с десетки местни партньори в чужбина и е изпълнила над 21 000 проекта, за да осигури достъп до вода, условия за хигиена и подобрена канализация на повече от 6,4 милиона души.

Мащаб на дейността

Large

Сектор

Ползи за обществото

Цели

Набиране на средства

Повишаване на осведомеността

Привличане на трафик към уебсайта ви

Продукт

Google Ad Grants

Програма на YouTube за организации с нестопанска цел

Източник на снимката

Charity: Water

Уебсайт

https://donate.charitywater.org/donate/home

Предизвикателство

За да осигури чиста питейна вода за всички хора по света, charity: water искаше да набира средства, като ангажира поддръжници по искрен начин, да повиши информираността и да достигне до нови дарители, като увеличи максимално присъствието си онлайн.

История

За да разшири присъствието си онлайн, charity: water използва инструменти, които са достъпни без парично заплащане посредством Google за организации с нестопанска цел. Интерактивните и социалните инструменти и тези за анализ и оптимизиране предоставят възможност за информиране на потенциалните дарители, а на поддръжниците предлагат видими доказателства за директния ефект от даренията им.

С помощта на Google Карти charity: water свързва дарителите с даренията им. Когато направят дарение, съответните лица получават набор от GPS координати и снимки, чрез които могат да проследят изпратените средства и да видят въздействието, което оказват.

YouTube дава възможност на хората, свързани с проекта за водата, да документират прогреса му, като предоставя на персонала на charity: water платформа за изпращане на благодарствени писма до дарителите или за заснемане на видеоклипове от различни места, които разказват лични истории за това как новите водни кладенци осигуряват чиста питейна вода.

charity:water също така използва Ad Grants, за да подобри резултатите от органичното и платеното търсене, създавайки различни кампании – една от тях например насърчаваше хората да се обръщат към приятелите и роднините си с молба да направят дарение на организацията, вместо да им купят подарък за рождения ден както обикновено.

Мисията ни е да осигурим чиста питейна вода за всеки един човек на планетата и с подкрепата на Google всеки ден се доближаваме до тази цел.

Тайлър Рийър, отговарящ за съдържанието на марката

Въздействие

„В течение на една година Google за организации с нестопанска цел допринесе за увеличаване на трафика към сайта с 350%, на общия брой посетители – с 300%, а на показванията на видеоклипове – с 333%“, казва Тайлър Рийър, отговарящ за съдържанието на марката, charity: water.

Откакто екипът започна да използва Google за организации с нестопанска цел, дейностите на дружеството онлайн бързо се разраснаха. Организацията също така създаде общност от запалени поддръжници посредством персонализирани благодарствени видеоклипове в YouTube, възможностите на Google Карти, базирани на търсенето реклами и социалните мрежи.

А през 2015 г. charity: water стартира годишната си септемврийска кампания за набиране на средства с темата #NothingIsCrazy, която насърчава обикновените хора да правят необикновени неща с цел да се осигурят средства за доставяне на чиста вода. Посредством инструментите на Google кампанията вдъхнови близо 1900 участници и събра 1,8 милиона щ.д., които осигуриха чиста вода за над 60 000 души в развиващите се страни. Google Анализ помогна на екипа да разбере участниците, да определи процентите на реализация и да създаде диаграма на показванията за промоционалния видеоклип на кампанията.

Сега charity: water използва инструментите на Google, за да достига до нови аудитории и да ги вдъхновява да инвестират в свят, където всеки ще има чиста вода, като се включат в ежемесечната дарителска програма на организацията – The Spring.

Открийте как други организации използват Google за организации с нестопанска цел, за да постигнат желаното въздействие.