Сектор
Околна среда и животни
Цели
Визуализиране на данните върху карта
Набиране на средства
Повишаване на осведомеността
Източник на снимката
NRDC, Пойнт Лома, Кип Евънс
Предизвикателство
NRDC разбира колко важен е повествователният подход за информирането на обществеността и привличането на поддръжници на каузата за опазване на околната среда. Като една от най-големите и най-влиятелни природозащитни организации, за да се грижи за опазването на Земята, Natural Resources Defense Council трябва да осъществява ефективна комуникация, да тълкува данните, които събира, и да стимулира трафик към уебсайта си.
История
Като визуализира данните и привлича трафик към уебсайта си, NRDC успява да повиши осведомеността за екологичните проблеми, които засягат всички нас. Когато организацията иска да разкаже историята си, инструментите на Google за организации с нестопанска цел й помагат във всеки етап от процеса.
NRDC използва Google Карти и Google Earth, за да увеличи застъпническия си потенциал, като визуализира информацията за екологичните проблеми по много по-въздействащ и по-разбираем начин.
А когато NRDC използва G Suite, за да разпространява посланието си, Google Анализ й помага да добие представа за постигнатото въздействие. YouTube е ценна платформа за организацията, тъй като й дава възможност да показва изображения и видеоклипове за ключови проблеми по органичен начин. NRDC използва и Ad Grants, за да може дейността й да достига до възможно най-много хора.
„През първите седмици след нефтената катастрофа в Мексиканския залив NRDC използва канала в YouTube, за да [покаже] вълнуващи изображения… Видеоклипът Yours Truly, BP, който публикувахме, натрупа над 100 000 показвания без нито една платена реклама.“
Ким Рани, директор „Маркетинг чрез съдържание“, NRDC
Въздействие
Използването на инструментите на Google за организации с нестопанска цел играе съществена роля при предаването на посланието на NRDC към съществуващи и нови аудитории. Google Ads привлече 7,7 милиона посетители към уебсайта на организацията (като броят им продължава да расте), което се равнява на 5,3 милиона долара в инвестиции за реклама.
Като разказва историята си по интригуващ визуален начин, NRDC се стреми да информира, вдъхновява и ангажира нови аудитории. Организацията използва канала си в YouTube, за да достига до възможно най-много хора. След нефтения разлив в Мексиканския залив видеоклип с изображения на засегнати от бедствието хора и дива природа натрупа над 100 000 показвания без нито една платена реклама.