Kiva

Мисията на Kiva е да облекчава бедността, като свързва хора чрез процеса на даване назаем. Възползвайки се от интернет и световна мрежа от институции за микрофинансиране, Kiva позволява на отделни лица да помогнат за създаването на нови възможности по света, като дадат назаем пари (дори сумата да е от порядъка на 25 щ.д.).

Мащаб на дейността

Large

Сектор

Ползи за обществото

Цели

Генериране на съдържание в YouTube

Набиране на средства

Намиране на дарители

Повишаване на осведомеността

Продукт

Google Ad Grants

Програма на YouTube за организации с нестопанска цел

Източник на снимката

Kiva

Уебсайт

https://www.kiva.org/

Предизвикателство

Kiva прави микрофинансирането лично, като свързва хора от цял свят, които са готови да дадат, с такива, които имат нужда от пари назаем, за да развият бизнесите си. За целта Kiva трябваше да се разрасне като организация и да разпространи новината за важната си дейност.

История

Kiva започна да използва Ad Grants за рекламиране на организацията и програмата бързо се превърна в най-големия източник на трафик онлайн към уебсайта й. Когато потенциален заемодател проучва как може да участва в микрофинансирането, Kiva може да генерира точно отговарящи на критериите възможни клиенти. Организацията е в състояние да намери хора, които вече се интересуват от мисията й и искат да се ангажират с подобна инициатива.

Kiva използва и YouTube, за да стимулира общността, като насърчава съмишленици, доброволци и потребители ежедневно да създават видеоклипове и да ги качват в YouTube.

„Google и инструментите на Google, които ежедневно използваме в Kiva, ни помогнаха да подкрепим повече от 2,1 милиона души в целия свят и да предоставим над 890 милиона долара под формата на заеми на земеделски производители, предприемачи и студенти, които се стремят да постигнат мечтите си.“

Бъкли Уайт, директор „Продуктов маркетинг“, Kiva

Въздействие

Синтия, земеделски производител в селските райони на Зимбабве и самотна майка на две деца, използва заем от Kiva, за да спаси реколтата си по време на рекордна суша в държавата.

Синтия свърза нивите си, засети с бамя, сладки картофи и царевица, с напоителен басейн чрез система от тръби и водна помпа. Заемът от Kiva в размер на 1000 долара, предоставен от 35 лица от цял свят, помогна на Синтия да купи необходимото гориво за захранване на помпата и да спаси реколтата си.

Тя използва част от печалбата от фермата си, за да плати училищните такси на децата си и да продължи собственото си образование. Като тийнейджър се наложило да напусне училище, но сега Синтия полага усилия да завърши гимназия, за да даде добър пример на децата си и други млади момичета.

„Животът без образование е като растение без вода. Затова съм поела ангажимент децата ми да ходят на училище независимо от обстоятелствата“, казва Синтия.

Открийте как други организации използват Google за организации с нестопанска цел, за да постигнат желаното въздействие.