WaterAid

WaterAid преобразява живота на най-бедните и най-пренебрегнатите от обществото хора, като подобрява достъпа им до питейна вода, канализация и условия за хигиена.

Мащаб на дейността

Large

Сектор

Международна, външна политика

Цели

Продукт

Google Workspace за организации с нестопанска цел

Google Ad Grants

Програма на YouTube за организации с нестопанска цел

Източник на снимката

WaterAid

Уебсайт

https://www.wateraidamerica.org/

Предизвикателство

Безпроблемната интегрирана комуникация е ключова за връзката между групата от отдадени на работата си служители на WaterAid и доброволците. За да се справи с кризата от липса на вода и канализация, WaterAid трябва да повишава информираността на досегашните поддръжници, за които това е първостепенен приоритет, като същевременно продължава да привлича нови потенциални дарители.

История

WaterAid използва YouTube, за да се свързва с хората по различни начини. Безгрижното и хумористично популярно съдържание привлича по-млада аудитория, докато видеоклиповете от офисите по света се фокусират върху глобалните програми.

Google Диск е друга безценна придобивка, която дава възможност на служителите да осъществяват достъп до необходимите файлове от всяко устройство или местоположение. Това е особено важно за връзката между 38 офиса на 6 континента.

WaterAid също така използва Google Анализ в комбинация с Мениджър на маркери на Google, за да подобри възможностите за проследяване, като например идентифицирането на трафика по потребители, а не само по устройства. Това предоставя много по-ясно разбиране за пътя до реализация на уебсайта на WaterAid.

„Предоставянето на достъп на корпоративно ниво до инструментите на Google предлага на организациите с нестопанска цел напълно интегрирана система за създаване, насочване, популяризиране и проследяване на посланията до основните им аудитории, като им осигурява конкурентноспособност сред почти безграничните ресурси от корпорации и големи търговски марки.“

Тифани Лангстън, мениджър за комуникации, WaterAid

Въздействие

Инструментите, достъпни чрез Google за организации с нестопанска цел, дадоха възможност на WaterAid да създаде по-привлекателно и интерактивно онлайн съдържание, което осигурява по-стабилни връзки с новите дарители. Като разбира по-добре аудиторията си онлайн, WaterAid също така има възможност да оптимизира уебсайта си за най-добра практическа работа на потребителите. Разполагайки с цялата тази подкрепа, миналата година WaterAid успя да осигури чиста вода на 2 милиона души и канализация на 3 милиона души.

Открийте как други организации използват Google за организации с нестопанска цел, за да постигнат желаното въздействие.